РЭЖЫМ ПРАЦЫ

Час знаходжання выхаванцаў складае 10,5 ч. - з 7.30 да 18.00.

Устаноўлен пяцідзённы працоўны тыдзень з двума выхаднымі днямі: субота, нядзеля.

Ва ўстанове адукацыі функцыянуюць:

1. 13 узроставых груп:

- першая малодшая група - 4 (ад 2 да 3 гадоў);

- другая малодшая група - 3 (ад 3 да 4 гадоў);

- сярэдняя група-3 (ад 4 да 5 гадоў);

- старэйшая група-3 (ад 5 да 7 гадоў).

2. 2 пункты карэкцыйна-педагагічнай дапамогі;

3. Фізкультурная зала.

4. Музычная зала.

5. Басейн.

РЭЖЫМ ПРАЦЫ

Час знаходжання выхаванцаў складае 10,5 ч. - з 7.30 да 18.00.

Устаноўлен пяцідзённы працоўны тыдзень з двума выхаднымі днямі: субота, нядзеля.

МЭТЫ, ЗАДАЧЫ, ФУНКЦЫІ І ВІДЫ ДЗЕЙНАСЦІ
УСТАНОВЫ АДУКАЦЫІ

Установа адукацыі з'яўляецца некамерцыйнай арганізацыяй, створанай для дасягнення адукацыйных мэт, і не мае выманне прыбытку ў якасці асноўнай мэты сваёй дзейнасці.
Асноўнымі мэтамі дзейнасці ўстановы адукацыі з'яўляюцца забеспячэнне рознабаковага развіцця і сацыялізацыі асобы выхаванца ранняга і дашкольнага ўзросту ў адпаведнасці з яго ўзроставымі і індывідуальнымі магчымасцямі, здольнасцямі і патрэбамі.
Асноўнымі задачамі ўстановы адукацыі з'яўляюцца:
- ахова і ўмацаванне здароўя выхаванцаў, фарміраванне асноў здаровага ладу жыцця;
- фарміраванне ў выхаванцаў гуманнага стаўлення да сябе і навакольнага свету, гуманных узаемаадносін з навакольнымі;
- забеспячэнне рознабаковага развіцця асобы дзіцяці, а таксама стварэнне ўмоў для яго ранняй сацыялізацыі і самаразвіцця;
- далучэнне выхаванцаў да агульначалавечых каштоўнасцей;
- Узаемадзеянне з сям'ёй з мэтай паўнавартаснага развіцця дзяцей і павышэння псіхолага-педагагічнай культуры бацькоў;
- Фарміраванне грамадзянскасці і нацыянальнай самасвядомасці, патрыятычных пачуццяў, маральнай, эстэтычнай і экалагічнай культуры;
- забеспячэнне пераемнасці паміж дашкольнай адукацыяй і першай ступенню агульнай сярэдняй адукацыі.
Установа адукацыі ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь ажыццяўляе наступныя функцыі:
- рэалізацыю адукацыйных праграм дашкольнай адукацыі, спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі, спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю, праграмы выхавання і абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы;
- стварэнне ўмоў для выхавання, навучання і развіцця дзяцей ранняга і дашкольнага ўзросту, іх сацыялізацыі;
- стварэнне ўмоў для фарміравання асноў патрыятызму і нацыянальнай самасвядомасці, далучэння да агульначалавечых каштоўнасцяў;
- Стварэнне бяспечных умоў пры арганізацыі адукацыйнага працэсу;
- ахову здароўя выхаванцаў, абарону іх правоў;
- стварэнне ўмоў для паўнавартаснага фізічнага развіцця выхаванцаў на аснове прывіцця навыкаў здаровага ладу жыцця;
- забеспячэнне сацыяльна-педагагічнай падтрымкі выхаванцаў і аказанне ім псіхалагічнай дапамогі;
- забеспячэнне магчымасці своечасовага і паўнавартаснага пераходу на наступную прыступку адукацыі;
- стварэнне ўмоў для павышэння кваліфікацыі і праявы творчай ініцыятывы педагагічных работнікаў;
- стварэнне ўмоў для забеспячэння якасці адукацыйных паслуг, у тым ліку на платнай аснове.